ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

29.07.2013

ԳՅՈՒՄՐԻՈՒՄ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄԸ ԿԱՅԱՑԱՎ

ՀՈՒՇ ԵՐԵԿՈ ԳՅՈՒՄՐՈՒ ԿԻՆՈ «ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ» ՍՐԱՀԻ ԴԱՀԼԻՃՈՒՄ:
ԼԻԶԲՈՆԻ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՆԱՀԱՏԱԿՈՒԹՅԱՆ 30 ամյակին ՆՎԻՐՎԱԾ:
28. հուլիս 2013 թվական:
ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԻՉՆԵՐ՝ ԳՅՈՒՄՐՈՒ «ԱՌՈՂՋ ԿԵՆՏՐՈՆ» ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՂԱԿԱՆ Հ/Կ ԵՎ «ԱՐԱ ՆԱԽՇՔԱՐՅԱՆ» ԿԱՅՔ:

2 комментария:

  1. Анонимный30 июля 2013 г., 0:57

    այս միջոցառումը մի նոր յուրօրինակ դասագիրք է: Շնորհակալ եմ կազմակերպիչներին ու հատկապես Արա Նախշքարյանին: Սա նրա ձեռագիրն է: Շնորհակալ եմ, ցնցված եմ, զգասված եմ: Մի ամբողջ մեկ ժամ ու կես փշաքաղված նստած եմ, հիմա նոր մի կերպ կարողացա գրել:
    Սիրով Գոհար Առաքելյան

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный30 июля 2013 г., 22:15

    Պարոն Նախշքարյան, պիտի ասեմ, որ Ձեր խոսքը շատ հավանեցի:Ես այլ կերպ չէի էլ պատկերացնում: Ապրեք Դուք:
    Երանի մոտիկից ծանոթ լինեի Ձեզ: Այս ամենի համար կգրկեի ու իմ երախտագիտության համբույրը կնվիրեի:
    Սիրով Ձեր Շաքե Շուշանյան

    ОтветитьУдалить

Blogger Widgets