ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

14.08.2013

ԴԵՊԻ ՏՈՒՆ. Վարանդ Պետրոսյան

Վարանդ Պետրոսյանը ընտանիքի հետ Հայաստան է տեղափոխվել Իրաքից: Կարծում է, որ Հայաստանում ապրելը հեշտ չէ, իսկ դժվարությունները կարելի է հաղթահարել լավատեսությամբ: «Երբ սփյուռքահայ ընկերներս սկսում են բողոքել, ես վիրավորվում եմ ու կռիվ տալիս. «դժգոհ ես, գնա ուրիշ տեղ ապրիր, կամ մի բողոքիր, այլ փորձիր օգնել»: 
Վարանդ Պետրոսյանը երջանիկ է, երբ եկեղեցում մկրտություններ է տեսնում, հարսանեկան զույգերի է հանդիպում, նորածինների լուրն է լսում: Ամենաերջանիկ պահը Հայաստանում հայկական անձնագիր ստանալն է եղել:

ՏԵՍ ՆԱԵՎ
Repat Armenia

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets