ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

20.08.2013

ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ - Էդուարդ Իսաբեկյան

Էդուարդ Իսաբեկյան
ՀՀ ժողովրդական նկարիչ (1963):
Ծնվ. 08(21).11.1914թ, Իգդիր: 
Մահ. 20.08.2007թ., Երևան: 
Հ.Հ. Իսաբեկյանի եղբայրը և Ա.Է. Իսաբեկյանի հայրը: 
Ավարտել է ԵԳԱՏ (1931), Թբիլիսիի գեղարվեստի ակադեմիան (1941): 
1945-2000-ին դասավանդել է ԵԳԹԻ-ում (1963-ից՝ պրոֆ.): 
1967-86-ին՝ ՀԱՊ-ի տնօրեն: 
Հայրենական պատերազմի (1941-45) տարիներին ստեղծել է ժողովրդի հերոսների և հայոց ազգային-ազատագրական պայքարը պատկերող կտավներ («Մարտ քաղաքի համար», 1942, «Դսսվիթ Բեկ», 1945, «Տանյա», 1946): 
ԷԴՈՒԱՐԴ ԻՍԱԲԵԿՅԱՆի թեմատիկ-կոմպոզիցիոն գործերն աչքի են ընկնում մոնումենտալ արտահայտչականությամբ, դինամիկ հորինվածքով, քաղաքացիական հնչողությամբ («Հաղպատի գյուղացիների ապստամբությունը 1903-ին», 1957, «Պատասխան Հազկերտին», 1960): 
Հայ դիմանկարչության նվաճումներից են «Մոր դիմանկարը» (1944), «Ակսել Բակունց» (1956), «Հորս դիմանկարը» (1995) գործերը: 
ԷԴՈՒԱՐԴ ԻՍԱԲԵԿՅԱՆի բնապատկերների թեմատիկ առանցքը Հայաստանի բնության, հնադարյան բերդերի ու տաճարների էպիկ, նկարագիրն է («Տաթևի ձորում», 1959, «Խնձորեսկ», 1962, «Արաքսի ափին», 1980, ՀԱՊ): 


Դրամատիկ լարվածությամբ են բնորոշվում «Արտավազդի մահը» (1966), «Սրտավազդ և Կլեոպատրա» (1981) և այդ շարքի մյուս գործերը: 
Նկարազարդել է Դ. Դեմիրճյանի «Վարդանանք» (1952), Ս. Խանզադյանի «Մխիթար Սպարապետ» (1963) պատմավեպերը: 

Հեղինակ է «Իգդիր» վեպի (1994): 
Ունեցել է անհատական ցուցահանդեսներ՝ Երևանում (1985, 2004), Մոսկվայում (1988):
«Ավարայրի ճակատամարտը», «Հարսանյաց երթ», «Առավոտ», «Անհանգիստ ձիեր», «Արաքսի ափին», «Ձիեր շրվեժի մոտ», «Կիրճում» (1982-84) գործերի համար ստացել է ՀՀ Պետական մրցանակ (1985): 
Պարգևատվրել է հայ եկեղեցու Ս. Մեսրոպ-Ս. Սահակ շքանշան (2004): 
Երևանի պատվավոր քաղաքացի (2001): 

Գրակ. 
Սիքայելյան Մ., էդուարդ Իսաբեկյան (ալբոմ), Ե., 2004:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets