ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

04.09.2013

ՄԻ ԵՐԳԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ - Ֆիդայու մահը

Խոսք` Արթուր Մեսչյան 
Երաժշտություն` Արթուր Մեսչյան
Երգում է՝ Արթուր Մեսչյանը


Եվ հոգիս է մոքմոքում,
Կուրծքս ճեղքեց սուրը վայրագ,
Եվ արյունս է դեռ հոսում...

Միակն էի ամբողջգյուղից,
Մյուսները փախեփախ,
Ես ինչ անեմ,որ ողջ գյուղը
Դարձրեց իրեն գաղթական...

Վախը այրեցհոգին մարդոց,
Դարձրեց մի հոտ փախստական,
Ազգս բաժան լոկ միացավ
Գաղթի ճամփին անիծյալ...

Աղոթք զենքով Ես փոխեցի, 
Դարձա մենակ ֆիդայի,
Մինչ ուժասպառ Ես կռվեցի,
Ոչ ոք չկար իմ կողքին...

Վերցրու ինձնից գաղթի արյուն,
Օրհնի փոքրիկ մատուռում,
Թեկուզ մենակ, թեկուզ անզեն,
Դարձա պաշտպան իմ հողին...

Մենակ ընկա շատ սպասեցի,
Սակայն չեկավ օգնություն,
Միայն անթիվ սև ագռավներ
Պտտվուն են իմ գլխում...

Միայն անթիվ սև ագռավներ
Պտտվուն են իմ գլխում...




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets