ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

24.11.2013

ՄԵՐ ԿԻՆՈՆ. «Հատակում»

1987թ., «Երեւան» ՀՖՍ, (Մ. Գորկու համանուն պիեսի մոտիվներով), 140 րոպե (3900 մ), գուն., պրեմիերան` 09.10.1987թ.:
Սց. հեղ. /բեմ. ռեժ. Ֆ. (Մ.) Մկրտչյան, բեմ. օպեր. Լ. Աթոյանց, բեմ. նկ. Ռ. Ս. Բաբայան, կոմպոզ. Ա. Բոյամյան, հնչ. օպեր. Հ. Հակոբյան, ռեժ. Պ. Դնոյան, օպեր. Կ. Բաբայան, զգ. նկ. Ա. Գրիգորյան, նկ. դիմ. Խ. Զահալյան, մոնտ. Ա. Պողոսյան, խմբ. Տ. Դաշտենց, տն. Ռ. Ներսիսյան:
Դերերում. Մարդու որդի – Սոս Սարգսյան, Բարոն – Ֆ. (Մ.) Մկրտչյան, Դերասան – Վ. Մսրյան, Լեդի – Թ. Հովհաննիսյան, բանվոր – Կ. Ջանիբեկյան, տանտիրուհի – Ա. Թոփչյան, Գողի որդի – Ա.
Խաչատրյան, ծերուկ – Ա. Շերենց, դերձակ – Հ. Հայրապետյան, Աննա – Ա. Սարգսյան, քույր – Ա. Մարտիրոսյան, տնատեր – Վ. Եղշատյան, «գորոդովոյ» – Ա. Խոստիկյան, կին – Է. Պետրոսյան, բեռնակիր – Հ. Ալավերդյան, թաթար – Ս. Մկրտչյան, փողոցային – Մ. Ջանիբեկյան:

Գործողությունները ծավալվում են հասարակության «հատակում»` օթեւանատանը, որի բնակիչները գոյության ամենօրյա պայքարը լրացնում են կյանքի իմաստի շուրջ տարվող հուսահատական վեճերով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets