ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

21.12.2013

ԼԻԶԲՈՆ 30 ամյակ. ՏԱՐԵՎԵՐՋՅԱՆ ԱՄՓՈՓՈՒՄ

20. դեկտեմբեր 2013թվական: «ՌԱԴԻՈ ՄԱՐԻԱՄԻ» հյուրն է Արա Նախշքարյանը: Նա ուղիղ եթերում փորձում է իմի բերել հոբելյանական տարին ու շնորհակալություն հայտնել բոլոր նրանց, ովքեր այդ ընթացքում մշտապես եղան իր կողքին ու համատեղ ուժերով փորձեցին ինչ որ չափով օգտակար լինել հասարակությանը, նրա գաղափարական ծառի արմատների սնուցման գործում:

ԱՊՐԵԼ ՈՒ ԳՈՐԾԵԼ ՄԻԱՅՆ ԱՅՆ ԲԱՆԻ ՀԱՄԱՐ, ՈՐԻ ՀԱՄԱՐ ԱՐԺԵ ՄԵՌՆԵԼ: ԵՎ ՄԵՌՆԵԼ ԱՅՆ ԲԱՆԻ ՀԱՄԱՐ, ՈՐԻ ՀԱՄԱՐ ԱՐԺԵ ԱՊՐԵԼ...

1 комментарий:

  1. Այս ամենից հետո ինձ մնում է միայն քեզ քաջալերել ու ասել ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ ընկերս Արա:
    Մշտապես հետեւում եմ ու անչափ գոհ եմ քո կատարած աշխատանքից: Ընդունիր ընկերական համբույրներս պայծառ ճակատիդ:
    Սիրով քո երկրպագու

    ОтветитьУдалить

Blogger Widgets