ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

22.11.2014

ԲԱՐԻ ԳԻՇԵՐԻՑ ԱՌԱՋ

ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ՊԱՊԻԿՅԱՆՆ ԻՐ ՕՐՎԱ ՀԵՐԹԱԿԱՆ «ԲԱՐԻ ԳԻՇԵՐԻՑ ԱՌԱՋ» FACEBOOK-յան ՆՅՈՒԹԸ ԱՅՍՕՐ ՍԿՍԵՑ ԱՅՍՊԵՍ.

ԲԱՐԻ ԳԻՇԵՐ-ից առաջ:
Ասում են հեռացողի հոգին 40 օր շարունակում է թափառել մեր միջավայրում, այդտեղից էլ` քառասունք նշելը: Ուրեմն Արամայիսի` Շիրազունու, հոգին հուշեց, թե` «Հանիր այն տեսաժապավենը, ուր ես կամ, հանիր, եւ մտերիմներս թող մեկ անգամ էլ տեսնեն ինձ 20 տարվա հեռուներից»: Ահավասիկ, մի քանի լուսանկար այդ տեսաժապավենից, որ նկարահանել եմ 1990-ականների սկզբին: Գյումրիում Շիրազի տուն թանգարանը նոր էր ազատվել երկրաշարժից հետո այդտեղ ապաստանած ընտանիքներից, եւ Արամայիսը` Շիրազունին, աննորոգ թանգարանում հատիկ-հատիկ հավաքում, դաս-դասում էր նյութեր, որոնցով պիտի զարդարուն դառնար թանգարանը:
…Նեղություն քաշենք` նայելու այս նկարները, մեկ անգամ էլ վերհիշելու Շիրազով խելագար այդ հրաշալի տղային` Շիրազունուն:






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets