ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

10.01.2015

ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ, թե՞ ՄՏՔԻ ՓԱՅԼԱՏԱԿՈՒՄ...

...Մի քանի օր է հետեւում եմ Փարիզում արձանագրված դրությանն ու մտածում. ՏԵՍՆԵՍ ՔՐԻՍՏՈՆՅԱՆԵՐԸ ՆՈՒՅՆ ԿԵՐՊ ԿՎԱՐՎԵԻ՞Ն, ԵԹԵ ՆՈՒՅՆ ՎԻՃԱԿԸ ՄՈՒՍՈՒԼՄԱՆԱԿԱՆ ՈՐԵՎԷ ԹԵՐԹՈՒՄ ՀԱՅՏՆՎԵՐ, ՀՌՈՄԻ ՊԱՊԻ, ՌՈՒՍ ՊԱՏՐԻԱՐՔԻ, ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ, ՕՐԹՈԴՈՔՍ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ԱՌԱՋՆՈՐԴԻ, ԿԱՄ ՀԵՆՑ ԱՅԴ ԱՄԵՆԻ ԿՈՂՄԻՑ ՊԱՇՏՎՈՂ ԱՍՏԾՈ ՆԿԱՐՆԵՐՈՎ: Վստահ եմ Ո՛Չ... 
Մոտ 2000 տարի քրիստոնեությունը տարածվել է աշխարհով մեկ: Մոտ մի էդքան էլ մահմեդականությունն ու մի շարք այլ կրոններ, որոնք մինչեւ հիմա գործում են... Մի՞ թե չհասկացանք որ մուսուլմանները իրենց ՍՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ քրիստոնյաներից առավել են ՀԱՐԳՈՒՄ, ՍԻՐՈՒՄ, ՊԱՇՏՈՒՄ, ԸՆԴՈՒՆՈՒՄ ու ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ: Մի՞ թե մինչեւ հիմա չհասկացանք, որ մենք մենակ ՁԵՎԱՊԱՇՏ ենք, Ո՛Չ ԱՎԵԼԻՆ... Զարմանում եմ թե ինչու են մրջնի բույնը փորփրում... 
Հասկացա՛նք, հա՛, ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ, հասկացա՛նք՝ ՄՏՔԻ ՓԱՅԼԱՏԱԿՈՒՄ... Բայց երբեմն չափն էլ իր սահմանն ունի: 
Իսկապես խոր վշտով եմ ցավակցում կատարվածի համար, բայց էլ մի արեք նման բան... Բան ունե՞ք ասելու, ասեք այլ կերպ, աչքերի մեջ նայելով ու եթե էդքան վստահ էք ուժերիդ վրա նաեւ ճակատներին թքելով... ՉԵՔ ԿԱՐՈՂ... ոչ ոք չի կարող... Վերջերս գեներալ Սեյրան Սարոյանը ՀՀ ԱԺ ում իր ելույթի մեջ մի բան ասաց. «-որ պատասխանը չունես քֆուրիդ, ինչի ես քրֆում այ Արամ...»:
ՄԻ մոռացեք ՀԻՆ ՈՒԽՏԻ ՊԱՏՎԻՐԱՆՆԵՐԸ ՆՈՐ ՈՒԽՏԻ ՊԱՏՎԻՐԱՆՆԵՐԻ նման հեզ ու խոնարհություն չեն քարոզում: Նրանք ավելի ՍԿԶԲՈՒՆՔԱՅԻՆ են...
ֆրանսիացի բարեկամ ժողովուրդ, ընդունե՛ք ՑԱՎԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՍ, վստահ եմ հետագայում էլ չի կրկնվի...

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets