ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

07.01.16

ՀԱՎԵՐԺԻ ՃԱՄՓՈՎ... Թինա Վարդանյան

2016 թվականի հունվարի 6-ին, կյանքից հեռացավ մեր բոլորի կողմից շատ սիրելի, կենսուրախ ու ժպտերես գրչակից, գաղափարակից, հայ արվեստի ու մշակույթի լավագույն մեկնաբան-ընկերուհին՝ ԹԻՆԱ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆԸ, ասելիքով լեցուն ու դեռ աշխարհին ու սերունդներին խոսք ու երգ թողնող Թինան:
http://nakhshkaryan.blogspot.com կայքը, խոր վշտով ցավակցում է սիրելի ՀԱՅՈՒՀՈՒ վաղաժամ մահվան առիթով ու կարեկցում իր հարազատներին եւ մշակույթի սերմնացաններին...
Եվ մի բանաստեղծուհի, երգչուհի, արվեստի ու մշակույթի սերմնացան պակասեց մեզանից...

Հա՛ր մեր, սիրով եմ կրում այն ամենը, ինչ Դու նախատեսել ես ինձ համար, Քանզի միայն այդպես եմ կարողանում լծակից լինել Քո այն ահավոր չարչարանքներին, որոնք միայն Դո՛ւ կրեցիր մեզ համար՝ մեր հոգիների փրկության համար: Ոչ մի վայրկյան քեզ չեմ թողնելու ու նույնիսկ Պետրոսին
չեմ ուզում նմանվել՝ այն ակնթարթի նման:
Օգնի՛ր ինձ ՏԷՐ:
Թինա Վարդանյանի FACEBOOK-յան էջից:  17. դեկ. 2015թ.

ԵՐԱՆԻ ԿՅԱՆՔՆ ԷՆՔԱՆ ԷՐԳԱՆ ԷՂՆԻՐ, ԻՆՉՔԱՆ ՕՐ ՄԱՀՆ Է ԷՐԳԱՆ...
Մկրտիչ Արմեն (Հեղնար աղբյուր)

Հուղարկավորությունը տեղի կունենա ս/թ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 9-ին, Գյումրի, Շ. Կուրղինյան 13 հասցեից:




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets