ՄԵՆՅՈՒ

ՊԱՏՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ, ԳՐԱԿԱՆ - ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ, ՓԱՍՏԱՎԱՎԵՐԱԳՐԱԿԱՆ, ՀԱՆՐԱՄԱՏՉԵԼԻ, ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ, ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ, ԿՐԹԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԲԼՈԳ   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

02.06.16

ԱՆՆԱ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ. «ԱՆՎԵՐՆԱԳԻՐ»

Դու ինձ ասացրիր,- երանի մի տուր
Երանելի ես ինքդ սիրելիս,
դու քո անսահման սիրո մեջ լող տուր
Քո նմանները քիչ են սիրելիս:

Դու ինձ ասացիր,- կյանքն ինքն արև է
Քո մեջ արև կա լույս ես սիրելիս,
Եթե Սեր ունես պայքարիր պինդ ես
Դու բարձրացող ես դու դա կարող ես:

Ու քեզնից էլի հոգու ուժ առա
Ցնորված միտքս լուռ մեկտեղեցի
Ամեն մի բառի տառի հատիկը
Լուռ իմ մեջ առա նորից ծնեցի:

Ու արև կյանքից հոգիս գայթակղված
Զորեղ գույների փաթեթը կազմած
Թեթև խաղաղված իր սկիզբը դրեց
Դարձա ու սերով ու կյանքով արբած:

Ու թող եղանակն էլ ցուրտ ու մութ անի,
թող խելագարվի փոթորկվի գժվի
Դու ինձ ասացիր,- երանի նրան,
նրան երանի ով քեզ կսիրի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Blogger Widgets